Måndag 23 Juni

Jag jobbar på. Fler och fler börjar störa sig mer eller mindre på samma person som jag, för er som kollar min bilddagbok så är det samma person :P

På onsdag ska jag, denice, maria och Sandra träffas hos Denice och smida lite planer om hur man får ner en människa på jorden hahahah tror du att vi lyckas? Hmm återstår att se.

På fredag ska alla som jobbar ut o käka på mongoliska ska nog bli trevligt men som sagt även det åter står att se :P


Idag har jag varit och pratat med Sozan så nu är det bokat ocj klart :O Måndag 30/6 16.30 då blir det förändring.
BLONDIE IS BACK? Yeeeh thats right :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Och jag är glad alltid lika glad.

Crille kommer förhoppningsvis hem idag var ett bra tag sen man såg han sist var nog i torsdags och innan det var han i Gävle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback