Måndag 30 juni

Måste faktiskt säga till mig själv att jag har varit rikitgt duktig och uppdaterar min kära blogg så ofta som jag gör nu :P

FAN va sterd jag bli assså shhhhiiiiiiiiiet  Folk ska fan inte lägga sig i mitt liv hur jag gör när jag gör det.......folk har fan ingen aning hur jag har tänkt med mitt liv efter skolan och det har ingen med att göra heller förutom mina närmsta så det så.


Idag har jag sänt radio med Viktor gick väldigt bra...lite halv jobbigt att det blev lite för Internt mellan oss eftersom vi gått på samma skola och känner varandra väldigt bra :P hehe

Idag har jag även färgat håret blev jätte bra och jag är glad :D Skönt at vara blond igen eftersom jag trivs bäst i det......Hahaha försökte förklara för pappa varför jag  färgat håret...blev till slut att det är väl bättre att jag är platinablond nu och inte när jag är 30 då blir det bara patetiskt :P han ruskade bara på huvudet och gick.....om jag ska vara helt ärlig skulle det inte förvåna mig och jag är platinablond då :P


Nej nu ska jag kolla på lyxfällan....förstår inte hur man kan sätta sig i sådan sits :P


TjaaaaaaaaaRåååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback