Onsdag 18 Juni

Har varit på jobbet hela dagen idag ganska Sooooft fixat lite manus och så sen drog jag ner på stan och stte upp affischer sen ringde Malin och sa att jag måste hämta batterier för deras Mp3 dog hela tiden så snabbt tillbaka sen iväg till Vallby sen när jag kom dit så var de inte batterier de skulle ha utan ett minneskort :P hahaha så fel man kan höra ibland :P så de åkte med tillbaka och sket i att göra reportage :P


Iiiihhhhhh snart är jag blond igen jag LÄNGTAR har verkligen saknat mitt hår :S ska sätta i förlägning också :) Man blir verkligen beroende av hårförlägningar nästan läskigt hur det kan påverka :P hahahaha samma sak med tattos och piercingar. Jag har faktiskt bokat tatueringstid men jag började känna mig osäker på om jag verkligen ville ha motivet p ådet stället jag valt så jag ringde tillbaka och sa att jag ville avboka tiden. ska iväg till Västerås Tatuering någon dag och se vad de tar för att göra samma tatuering fast på ett annat ställe :P blir skit nervös bara jag tänker på att jag ska tatuera mig. Vill verkligen ha en tatuering :P kommer väl bli att man inte bara kan nöja sig med en tatuering hahaha jag känner mig själv hehehe.


shiiiiiiit vad mycket skit jag skriver hihihihihih

Jag måste få göra en hyllning åt Youtube.com finns det någon bättre sida än den? finns så mycket roliga saker :P Hahahahahahahaha sitter o bara garvar hehehehehehehehehehehehehe.


Idag gick det bättre på jobbet, men sluta skryt innan jag blir helt lack på dig. Marias komentar var bäst i vilket fall som helst. -" Asså Denice vet allt, om man går o klurar på något så frågar man Denice och då vet hon det man vill veta"

känns som ett väldigt bra gäng :P


nej nu borde jag göra något vettigt än att bara sitta här och dega :P


Tjaaaarååååååååååååååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback