Onsdag 25 Juni

JobbJobbJobb

idag kom sandra till mig på radion trevligt trevligt. Kom faktiskt fram till en hel del varför det är som det är helt enkelt, mer än så tänker jag inte uttrycka mig.

Imorgon ska jag sända radio med Matilda det ska bli kul..........Matilda och jag var och gjorde lite olika reportage idag på stan gick ju hur bra som helst tills vi skulle till apoteket och stäla lite frågor om deras sexleksaker eftersom de är nytt sedan i mÅndags den 23 juni. Väl där så börjar kärringen att ha en dålig attityd och vara sur och grinig och började kommentera frågorna i stil med Den här kan jag inte svara på, det ingår inte i min utbildning att veta vad man bör tänka på när man använder sexleksaker och jag skulle absolut inte rekomendera något till några, jag får ju heller inte göra det utan bara sälja mina produkter ja och vad jag ska göra i sommar har ingenting med det här och göra och sista frågan vad som är bäst med västerås på sommaren kan jag heller inte svara på för jag bor inte här. Fan vad sur jag blev när hon kommenterat klart så då sa jag att nu har jag inte mer tid att slösa på dig så nu skiter vi i det här. JÄVLA PMS KÄRRING HON HAR SÄKERT EN IMPOTENT GUBBE SÅ HON INTE KAN VARA MED HAN OCH SEXLEKSAKER FANNS JU INTE PÅ HENNES TID SÅ DET ÄR JU TOTALT FÖRBJUDET.



nej nu ska jag lägga mig har sån otrolig huvudvärk hoppas att det gått över tills i morrn annars dör jag :P


Tjaaaaaaarrrååååååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback