Söndag 29 jun

Imorgon är det jobb som står på schemat :P 

I övrigt så har jag varit på Västerås Fällskärmsklubb så jag Maria har ev varsit gratis hopp där inom någon vecka :P
Imorgon får jag reda på om jag får lägenheten dessutom lite nervigt :P jag och crille kommer ju bara ses typ 6 dagar på 1 hel månad :P men man vänjer sig....har ju redan börjat vänja mig vid att han snart varit borta i 2 veckor fast ok jag har träffat han max 2 timmar innan han åkt iväg och jobbat igen.


Imorgon är det Dagen med STORT D ska bli så jävla skönt att bli blond igen :P Älskar Sandras kommenter " BRA då vet jag vart jag har dig, du syns mycket bättre med blont hår, annars får man gå och kolla efter en rosa tröja eller nått annat som är rosa :P" Till och med Viktor tyckte att jag alltid har något Rosa p mig och han har jag bara träffat i 2 veckor :P

lite läskigt att vi fick jobb på radion och samma period och dessutom i samma redaktionsgrupp :P
Har gått bra hittils iaf får se hur dte går i morrn när vi ska sända ihop :P Kommer ju sända ett riktigt bra reportage iaf :D


Nej nu kallar duschen

TjaaaaaaaRååååååååååååååååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback