Tisdag 19 Juni

Nu var det ett tag sen jag skrev här.


Har varit och hälsat på veronica och hennes dp. så nu längtar jag verkligen till nästa sommar ska bli så otroligt roligt :D
Har börjat köpt lite grejer som kan vara bra att ha till nästa sommar :).


Snart är det dags att ta farväl av mitt bruna hår :O ska bli kul o se de på jobbets reaktioner :P hehe.

Har ju som sagt börjat jobbat, går bra mycket bättre än jag hade förväntat mig. Skrytmånsen själv som säger att han kan allt så var ju JAG tvungen att hjälpa HAN idag hahahahahah med en sak i wavelab, det programmet kunnde han ju så bra hahahahahahahahahaha ASG. Håller på och förbereder en massa saker till midsommarprogrammet som ska spelas in på torsdag ska bli väldigt kul. just nu på jobbet så är det väldigt lungt har knappt gjort ett skvatt idag men det känns bra, fast man blir en aningens rastlös :S samma sak i morrn då har jag inte heller så mycket att göra :S

ska snart ta o äta sen röra mig ut mot stallet.


Ciao!
/M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback