Torsdag 26 juni

Jobbjobbjobbb HELA dagarna känner att jag är lite stressad över vad vet jag inte :S

Och nu har Durbin gått och blivit stel i vänstra Bakbenet så nu är det bara skritt som gäller....ska kolla hur han går i morgon och känna och klämma stackarn....hoppas han blir bra så att man inte behöver skritta resten av hans liv Durbin som är så pigg och glad :S

Har funderat lite på mitt liv och jag känner att det är väldigt läskigt när det gäller framtid och så :S Jag har kommit fram till att det här kanske är sista sommaren som jag bor i Västerås...vad kommer jag göra sen VAD VILL Jag göra sen? Jag har ju en plan men tänk om jag inte alls vill göra det som jag vill göra nu :S Blä får verkligen panik. Borde inte tänka så mycket utan bara le och vara glad. Kommer ju ha min DP iaf och det är bra :D

Blääääääääää har verkligen inget vettigt att skriva.
Blev bara väldigt ledsen idag och det kommer jag nog vara den närmsta veckan framåt :S



TjaaaaaaaaRååååååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback