Påsklov

Om 1 timme och 10 min har jag LOOOOOOV så skönt fast jag vet inte vad jag ska göra :S vi får se helt enkelt.


I kväll så ska Kg gänget samlas hos Sandra och kolla på film eller nåt yeeeh :P


Blir så otroligt arg och Sur jag kan väl iaf få göra klart det innan du säger nått!!!!

har skickat ut inbjudningarna till filmkvällen :D hoppas att det blir kul iaf :) det jag fått höra är att jag är överabitiös :P men men sån är jag ibland när jag orkar.

Var och klippte mig i måndas härligt nu ser håret bra mycket bättre ut med tanke på att det var så otroligt slitet och trött efter förlägningar och färgningar.


En sak jag inte fattar riktigt jag går inte till frisören eller ber någom om hjälp för att sätta i hår för att känna det är lyxigt utan jag gör det för att jag inte kan!!

Ciao

/ M.

Kommentarer
Postat av: Tina.

Jag antar att det sista du skrev syftar på det du läste i min blogg, så jag får väl försöka förklara mig då jag anser att det du skrivit är lite felaktigt (men som sagt, jag bara antar att det är mitt inlägg du syftar på);
1. Jag skrev aldrig att de som går till frisören eller ber andra om hjälp gör det för att det är lyxigt. Eftersom det är ett frågetecken efter den mening som innehåller ordet "lyxigt" så betyder det att det är en frågeställning. Alltså frågar jag, i min blogg, om det är därför många går till frisören och klipper sig, gör manikyr osv.
2. Just hårförlängning var endast ett exempel vilket också framgår i mitt inlägg, då jag mestadels sysslar med just hår (färgning, klippning, förlänging, styling osv). Jag kunde lika gärna ha skrivit om heminredning, trädgårdsskötsel och liknande, men det är inte sådant jag själv sysslar med. Därför ansåg jag inte det som bra exempel för just mig att dra upp då jag inte har några erfarenheter inom de områdena för närvarande.
3. Alla människor har olika åsikter och jag anser att man ofta underskattar sina egna förmågor. Det är mina reflektioner i mina inlägg och mina åsikter. Du kanske inte alls håller med, men jag begär inte att du ska tycka och tänka som jag gör, eller att du öht ska förstå dig på mig heller. Människor är olika, varesig man vill det eller inte.

Är det inte mitt inlägg du syftar på så är det bara att strunta i den här kommentaren. Eftersom att det du skrivit är felaktigt (om det nu hade med mitt inlägg att göra) så kan du lika gärna ha menat någon annan. Men jag ville iaf kunna "försvara" mig om det nu var mitt inlägg du syftade på. Ursäkta den långa kommentaren, och tack för att du tog dig tid att läsa..

2008-03-23 @ 01:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback