Tisdag 18/3

Okej alla skriver om det här men jag måste iaf säga:
 BILDDAGBOKENS HEMSIDA SUUUUUUUUUGER HÅÅÅÅÅÅÅÅRT SER UT SOM EN TREÅRING GJORT DEN FY FAN.

Nu finns den inte längre någon sida som är rolig att vara inne på. På lunar hänger bara Fjortizzzzar och BD hemsida får man kvällningar av.


Uhhh Matteprov i morrn fast för en gångs skull så känns det som att jag kan allt har aldrig haft den känslan förut innan ett matteprov här på KG wohoo för mig om jag klarar det.

Dagens klockrenaste: Jag och Sandra stog i matkön jag hämtar vatten innan för maten hade inte kommit ut en, så när jag och Sandra tagit mat går Sandra och ska hämta vatten fast hon redan har det FAN va ja garva hahahaha


Sen på NKB var ja über snäll mot Johannes och skrev ner alla anteckningar eftersom han inte orkade skriva eller nåt? sen ritade Sandra en jätte fin framsida så nu har han ett häfte med massa bra anteckningar. Ska bygga på häftet vart efter som vi har genomgångar.


nej plugga matte nu 


Ciao!

/ M. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aaa du är så snäll så..;D ja med(A)

2008-03-19 @ 11:38:34
URL: http://sandriizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback