Andrum

Har ägnat ca 2 timmar nu åt vetenskaps rapporten och jag är klar med resultatet så jag har börjat att skriva på Disskusionen. Det jag har kört fast på är inledningen. Jag har kommit på att det är jäkligt svårt att skriva en inledning som ska locka läsare, när jag själv tycker det här är skit tråkigt.

Men jag säger som mina Kära Vän Sandra säger. När jag har gjort klart den här så behöver jag ALDRIG göra den igen, så få den bara klar nu.


Idag har jag varit i stallet, hade utsläppet så jag var ute tidigt tidigt, och det VÄRSTA av allt var att jag var tvungen att SKRAPA fram Bilen , och fick  benda upp dörrarna :S Fan vad jag hatar vinter. Det ända positiva är att man kan åka skidor, annars finns de väl inge bra med massa snö och kyla, eller? vad säger du?
Idag har mamma och Pappa åkt upp till trysil för att lämna av husvagnen och sätta upp vintertält och bygga en terass. Åhhh vad jag längtar till att få åka upp dit :D Jag och Sandra har ju planerat att vi ska ta en torsdag-fredag tripp dit med Crille och Johannes någon gång i Januari. Påtal om Trysil så var jag ute och red med Carro idag, för hon hade också utsläpp för isläningarna, Iaf så brukar Carro också åka till Trysil :) Hon är den första som jag känner som åker till Trysil istället för Sälen. Någon mil längre men bra mycket bättre backar och större anlägning. Fast inget slår ju Österrike men då måste man åka bra mycket längre för att komma dit.





Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback