Äntligen

Nu har jag äntligen sänt mitt Morgonprogram :) Ska små fixa lite i programmet bara. Jag hoppas att det blir lite lungt nu några dagar. Det som stressar mig nu är den Visuella Poesin, eftersom jag måste hinna fota innan det blir mörkt, kan kanske fota i helgen, måste ha hjälp av någon som kan bära en stege :P

Någon som vill hjälpa mig att bära en stega i helgen? (A)

Jag vet att jag är lat som fortfarande inte har lagt upp bilderna på mitt rum :P Jag har fotat rummet men nu återstår 1 LITET problem, jag vet inte vart jag lagt alla USB-sladdar :S ska ta och leta igenom rummet i helgen. Så nu till helgen komer ni få en före och efter bild på mitt rum. Jag trivs som fisken i vattnet i mitt rum nu :) Jag håller hela tiden snyggt i rummet nu och städar det ordentligt, det gjorde jag inte förut, då ville jag helst inte vara i rummet:S

Har ganska nyligen varit Taxi åt Crille och hans kompisar som skulle ner på stan och spela Bowling på Strike. Jag vill också spela bowling :P

Idag har det SNÖAT :D:D:D thihi jag är som en femåring som väntar på tomten :P

Sitter och kollar på efterlyst,sen blir det insider sen SOVA. måste kanske hämta Crille också men vi får se helt enkelt.

Imorgon bär det av till Stockholm för att gå på SACO-mässan. Ska bli spännande och se vad det finns för högsolar jag kan vara intresserad av :) 



Cya ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback