Dött

Det har varit lite off den senaste tiden, Förlåt mig, kära läsare ♥

Det har varit mycket i skolan, Pm, opponeringar och förberedelser inför nationella provet nästa vecka i svenska B

Ska ta och strukturera upp min blogg lite tror jag.
Om jag ska göra det så måste jag lägga ner mycket mer tid på bloggen, men jag har kommit på en ganska bra grej så det kanske inte tar så läng tid ändå.
Får se se hur det blir.

Igår var en väldigt rolig kväll :p


Åkte hem efter radion och åt och pluggade på mitt PM så det blev klart. Crille var hos Stefan och vile att jag skulle komma dit. Jag kännde inte riktigt för att festa, men till slut åkte jag iväg dit och det hördes ända ut att de spelade musik och det ekade i trapp uppgången :P Väl inne i lägenheten möts jag av Crille och en HYPER stefan som vill att jag ska studdsa :P
Sen satt jag och pratade med Laila och Maria. Markndsförde Uf-företaget också :D

Sen efter en stund så skulle alla ner på pluto. Så jag taxi ett tag. Alla satt och skratta och sjöng FALSKT. Sen fick jag en komentar av Maria, hon tyckte att det var coolt att jag kunnde köra bil :P

Väl nere på stan blev jag av med galningarna :P

Åkte hem till lugnet och kollade på några sex and the city avsnitt :) Sen slocknade lampan och datorn slutade ladda batteriet :S Jag tänkte Hmm har jag för många elektronik saker sittande i samma uttag?

sen kom jag på att lampan sitter i ett annat uttag och att jag haft fler saker i samma uttag än vad jag hade igår.

Sen skule jag tända taklampan men det funkade inte heller.
Jag gick ner och såg mamma stå med massa ljus = STRÖMAVBROTT
Det var KOLSVART på hela Framnäs området :S

Vid tjugo i 2 åkte jag och hämtade en jätte odräglig pojkvän :P

idag har jag inte gjort så mycket Sovit jätte länge, sen kollat lite på Tv och sen åkte Crille till gävle till sin pappa bara för att det är farsdag imorgon, och jag åkte till stallet.

Tränade lite på horsemanchip med Durbin. Durbin var jätte duktig och jätte lydig, som belöning så busade vi, så Durbin först stegrade och sedan bockade han :P Kunde bara skratta åt han där han sprang och busade va sig. observera att durbin är född 1980. Han är snart 29 år och beter sig som en treåring :P

Ska kolla på Sing a Long nu

Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback