Fredag :)

Idag är det Fredag med stort F. Äntligen helg. Har inget inplanerat och det är så otroligt skönt, jag har inget utsläpp i stallet heller :D

Har svenska nu, där vi håller på och skriver tales-manus till nationella, lite lagom kul :P 

Måste ner i studion och fixa klart mitt morgonprogram så att de kan sändas på måndag morgon 08.00 på 93,7 Mhz.

I övrigt så blir jag bara mer och mer sugen på att gå den där utbildningen, jobbigt att det kostar ca 120.000 kr :S men det är helt klart värt det, då man kommer att tjäna ihop de där pengarna inom ett år. 
Sen ska jag gå bartender kursen på 4 veckor också, det ska bli jätte kul :) 

Kommentarer
Postat av: Zylvania

Du svarar sällan på kommentarer, men vad är det för utbildning? :) Den jag kanske ska gå går också på nåt sånt.

2008-11-21 @ 15:35:12
URL: http://zylvania.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback