Fullt upp

Jag har så otroligt mycket att göra :S
Jag är så pass stressad att jag till och med glömmer bort vissa saker :S Det är helt sjukt stressigt i skolan, så jag tror jag dör snart. jag är som ett koli :S Jag stör mig så mycket på att allt ska vara klart samtidigt. vi har nyss börjat med Uf företaget och nu ska vi börja med projekt arbetet :S allt på engång!
Uf börjar ta fart och jag har faixat en person som ska sponsra oss med pengar. Ni får hålla lite till tåls med vad mitt uf företag är, då det ska göras en hemisda och lite sånt. Men jag lovar att det är på väg :)

I projekt arbetet så ska jag och Sandra göra en Animerad Musikvideo :D ska bli väldigt roligt. Vi ska få ett nummer av Jimmy som vet en som håller på och gör animerade figurer.



Jag är förälskad i Christoffer. Jag är spontan och älskar kyssar och uppmärksamhet från den jag älskar. Jag försöker njuta livet fult ut och mitt kärleksliv börjar snart att blomstra. Jag kommer att få ett riktigt superår, och kommer att uppleva en stor positiv förändring i mitt liv. Mitt liv kommer att ta en ny vändning, men det kommer att vara till det bästa för mig och jag kommer att vara glad över förändringen. Sandra är min bästa vän. Jag kommer ha 7 nära vänner under mitt liv. Jag föredrar äventyr. Jag är spontan och kan till och med lida för att göra andra tillfreds. En av mina önskningar är att skaffa en hund tillsammans med Christoffer.

Nu vet ni lite mer om mig :P ni kan även gå in och göra min Quiz

Missa inte att kolla på Extra Extra jag sitter i publiken, Jag har en rosa tröja och platinablondt hår.

Nu ska jag kolla på Sing A Long

Cya ♥




Kommentarer
Postat av: Eli

Härlig blogg :)

2008-11-17 @ 13:05:53
URL: http://coriq.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback