Jag är nog en hemsk människa iallafall

Ahh det är sant. Idag lördag kom det 3 små ungar och plingade på och sa Bus eller godis. Jag var så otroligt nära på att säga ja men HALLÅ ni är lite väl sent ute, det var igår som man sprang runt och plingade på. Men jag kunnde få fram den Snälla Maddiz ur mig och sa mhm vänta lite då. Så jag tog frukt skålen med mandariner så de fick ta varsin.

Efteråt när de hade gått så kännde jag på mig att jag kommer bli en såndär Kärring som hatar alla ungar som finns, och folk kommer tycka att jag är konstig, så det kommer sluta med att jag bor i ett gammalt hus ute i skogen som alla ungar är rädda för att gå förbi :P
Jag gjorde iaf de där ungar en godgärning, att de inte får hål i tänderna, eftersom de fick frukt i stället för godis.

Till nästa år funderar jag skarpt på att köra på Sandras mammas idé att köpa en skräck dräkt och sätta utan för dörren med en person i, som kan skrämma skiten ur alla små ungar. mohahhaha. Jag vet jag är elak, men jag hatar verkligen barn.


Okej det här är ett helt ovärt inlägg egentligen men nu vet ni iaf hur det ligger till :P

ska snart gå ner och titta på Sing a Long :)


Cya  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback