Skolan

Sitter i skolan och väntar på att mitt seminarie ska börja 13.15 Har opponering, ni som inte vet vad det innebär så har jag fått ett PM där jag kritiskt sk granska det den personen har gjort och ge feedback :P

Får se hur et går :S Ska ta och läsa igenom mitt PM så att jag kan försvara mig lite iaf :P Usch jag hatar mitt PM allt är skit med det, finns verkligen inte bra med den :S

Igår kväll så sattes de sista tapeterna upp i mitt rum :D Så nu är det bara att börja möblera, sen ska jag ta och lägga upp bilderna här och på bilddagboken.se

Imorgon onsdag har jag sovmorgon börjar 10.00. ska bli väldigt skönt att få sova lite :P

Vaknade med huvudvärk imorse och jag har det fortfarande känner jag :S Hur ska det gå när jag ska göra opponeringen?
Det ska bli skönt på måndag då har vi ny period och allt :D så då behöver jag aldrig göra ett PM i vetenskap mer :D:D

Nej nu ska jag ta och läsa igenom det jag behöver för att kanske kunna få ett G i ämnet :S


Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback