SNÖÖÖÖ!!!

Det är massa snö ute :D Härligt härligt. Så otroligt skönt att det har kommit snö, speciellt när man är ute i stallet, eftersom hagarna är annars jätte leriga och hästarna har lera långt upp på benen.

Har fått mail från Strömsholms ridsportgymnasium, de erbjuder massa olika kurser, och jag skulle jätte gärna vilja gå en sån kurs MEN det kostar. Den billigaste kursen skulle kosta 3.500 och det är lite väl mycket för en studerande.
Men kul skulle dte vara iaf :)

Det känns verkligen att det börjar närma sig advent :) Det är en sån otroligt mysig tid :)

har massor att göra den här veckan, som vanligt :S

På tisdag är det öppet hus på skolan, så jag hoppas verkligen att jag hinner hem mellan stresshanteringskursen och öppet hus. Vi ska göra reklam för vårat Uf-företag.
Hoppas martin och Sandra hinner fixa nån affisch. Jag ska hinna fixa lite saker som ska med, före och efter bilder och allt annat jag ska ha med mig. Måste nog skriva en lista på vad jag ska ta med mig imorrn.

Att ta med till öppet hus:

* Färg-kartan
* För - och efter bilder
* skötselråd
* Företagets Policy

sen kommer jag säkert på massa andra saker som ska tas med :P


Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback