Som om det inte borde vara nog

Herregud Jag kommer verkligen få både magkatarr och magsår innan det är slut på det här helvetet!!!!!!
Jag ska stapla upp allt som måste göras innan JUL:

* Svenska uppgift där man ska jämföra 2 olika texter i ett visst ämne.
* Svenska nationella muntliga.
* Tv-reportage
* Betala + skapa konto till Uf-företaget - INNAN MÅNDAG
* Eget radio program, varannan fredag
* svenska uppgift analysera vilket år texterna är skrivna.
* Göra klart Matte B, fick inte göra sista provet i våras bara för att dte var för lite tid kvar bara för att en viss KLET ville att Bosse skulle stå brevid henne när hon gjorde provet, så där stod Bosse i 30 min och slösade tid:S
* ringa Dockpojken till Projektarbetet
* 25 frågor i idrott som ska vara klart den 19 Dec bara för att annica åker till englad eller nått bar för att hon nyss har gift sig.
+ Massa annat som kommer komma under tiden. Jag kommer verkligen döööööö, och alla säger att trean är så soft!!! Kanske om man nöjer sig med ig eller G, men eftersom det finns högre nivåer så vill man ju alltid uppnå det bästa, jag nöjer mig inte med ett G knappt ett Vg. Jag satsar alltid på att få MVG :P

På söndag ska jag förhoppningsvis till Lisa på Julpyssel med fil o hela köret :) Om jag inte har hostat ur lungorna :S
har ju självklart lyckats blivit sjuk, jag brukar alltid tappa rösten när jag blir sjuk, så jag hoppas verkligen att jag kan prata imorrn när jag vaknar med tanke på att jag har muntliga nationella. Skulle ju sitta sjukt fint med att tappa rösten.
Jag har märkt att när jag är sjuk så hallucinerar jag :S
Jag vaknade imorse och kollade på väckarklocan och den såg skit stor ut och var jätte nära mig, sen när jag blinkat några gånger och kollat bort så var den i sin vanliga storlek :P

Imorgon tror jag att Min älskling Crille kommer hem, man vet ju aldrig om han får för sig att stanna i Gävle nån dag till.

Idag har kag även dansat trots att jag var sjuk, tog det mycket lungt och koregrafin börjar sättaa sig bra :D

Nej nu ska jag göra mig iordning sen ska jag sova.

Sweet dreams
Cya ♥

Kommentarer
Postat av: mcfadden

håller tummarna för att du mår bättre idag o kan göra ditt muntliga prov! kram!

2008-11-28 @ 10:41:55
URL: http://mcfadden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback