Bal

Sitter och kollar på Balklänningar :P Det finns så otroligt många som är så fina :) Blir svårt att välja klänning, ska till stockholm på lovet så då ska jag kolla på klänning. Det jag vet är att jag vill att den ska vara rosa :) Rosa = Maddiz hihi.

Igår var jag och kollade på tapeter, hittade ett par som jag gillade som pappa ska köpa , så nu på lovert kanske det blir nuytapetserat i mitt rum. Jag ska ta några bilder att lägga ut här så att ni kan få se mitt rum hur det ser ut nu och hur det kommer bli, så mitt val av tapeter får ni hålla er till tåls med att se :D

Igår när jag var i stallet och fixade bädden till Durbin så fick jag även rida Kyndill för sara var där ute ( hans skötare) Gick välfigt bra fick Kyndill att galoppera på första fattningen :D Han som är lite lat i paddocken :P

Slutar om ca 1 timme så då ska jag ut till stallet och rida durbin, ska bli skönt att komma ut lite.

Idag på idrotten så spelade vi innebandy, jag har nog aldrig tagit i så mycket som jag gjorde idag :P Annica sa att hela klassen idag ligger på MVG nivå hahaha, jag får förstätta att göra så som jag gjorde idag så kanske jag kan få ett bättre betyg än G i Idrott B när jag slutar :D

Ni är ju sådär ca 32 veckor kvar i skolan, och om 3 dagar så är det bara 2 månader kvar tills det är julafton, jag kommer på mig själv gång på gång att man borde ta vara på tiden, men man kommer alltid på det när det gått flera veckor :P

Sen den 7 Januari då är det bara 23 veckor kvar i skolan :P om man skulle räkna de veckorna från nu så skulle det bara vara 13 veckor kvar alltså ungefär 3½ månad kvar tills man tar studenten  :P


Det som jag iaf vet är att det här året har och kmmer gå väldigt fort, redan första året på gymnasiet så har jag alltid trott att sista året kommer gå fort, och det stämmer verkligen :P


nej nu borde jag fortsätta med min vetenskaps rapport, måste fortfarande sitta på lovet och jobba :S

btw så har jag skapat en ny blogg på en annan sida, men kommer vara mest aktiv här ändå........


Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback