DANS

Idag har jag varit på dans och det gick så otroligt bra skulle kunna fortsätta dansa hela kvällen tills jag somnar :D Det här var bästa gångern EVER!!!!!!! Hittils iaf.


Idag slutade vi 14.15 trodde jag men egentligen 14.45. Vi hade entrepenör, vilket betyder UF. Det var två stycken som sökte jobb hos oss :) hehe proffsigt det låter. Jag hoppas bara att den första tar platsen så att jag slipper jobba med en viss person jag klarar verkligen inte av henne, men men så är det, ibland måste man ju jobba med folk man verkligen inte klarar av.

Sitter och gör mitt referat som skulle ha varit inne för 3 veckor sen :S Fan vad jag hatar mig själv när jag inte gör saker i tid :S Men jag gillar inte äraren heller, det skulle vart en annan sak om man gillade läraren då hade man försökt att lämna in i någorlunda tid iaf. Det har ju varit så otroligt mycket där man fått ta fritiden till allt för att det ska bli gjort i tid :S så då blir det ju nått ämne som blir lidande.

Ska försöka ta mig igenom det här nu

M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback