Guitar Hero

Sitter och spelar Guitar Hero och jag äger :P Är på medelsvår nu och det går förvånadsvärt bra hehehe

Jag är nog den pinsamatse människan på jorden idag :S Efter att jag hade lämnat Malin i stallet så tänkte jag att jag skulle åka och köpa glass till min mixer som ajg köpt. Jag åkte till Lidl för att jag inte orkade att gå på en stor affär + att lidl ligger närmaste och så. Jag går in köper min vaniljglass och när jag ska gå ut så går den första dörren jätte segt och jag springer rätt in i dörren så det dånar både i affärens utgång och i mitt huvud, jag skyndade snabbt ut och kollade om det var någon som såg :P Tror inte att dte var nån som såg eftersom jag inte hade någon efter mig.


Måste ta och köpa Kol till min vattenpipa som crille köpte när han var utomlands med jobbet :) har köpt smak till den iaf. Det är färska jordgubbar som luktar jätte gott :D

Nu ska jag fortsätta spela


 Seee Yaa! 

 M ♥

Kommentarer
Postat av: venna

hehe va kul att du skrev :) trodde aldrig att du läste min blogg :P

hur hitta du den fresten ?(: hih tack för namnförslagen, tkr de e skit svåårt hehe

2008-10-06 @ 21:35:20
Postat av: venna

hehe okey :)

om ca två veckor ska ja på ultraljud, så då får ja veta :)hihi!

2008-10-07 @ 14:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback