Ha

Innan jag loggade in på bloggen så visste jag vad mitt inlägg skulle handla om, men nu så har jag ingen aning om vad det var....det kanske inte var så viktigt.

Streckte ryggen igår när jag red så jag känner mig handikappad :P


Thihihi Crille har hittat en lägenhet här i Västerås som jag ska åka och kolla på, på söndag :) Tydligen var det bara puckon som ringt så Crille stog först på tur att få lägenheten om jag gillar den. Lägenheten ligger vid Carlforsla och jätte nära till Lisa :) blir ju jätte nära för mig till skolan :D

M ♥

Kommentarer
Postat av: mcfadden

WEEEEEEEEEEEEEE jajajajaajajajaja!!! thats more like it! de är bra madde! hoppas de blir något där (dessutom så kämpar jag fortfarande för att du ska stanna i vås) :D

2008-10-02 @ 09:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback