Händelserik Eftermiddag/ kväll

När jan kom hem från skolan så åkte jag till stallet. Jag red ut med Carro och Linnéa. Linnéa sa att vi inte skulle rida där dte fanns diken. Jaha okej, Nova kanske flyger som satan över diken tänkte jag. När vi kommit en bit till ett ställe där Linnéa ridit förut så var det lite vatten i en sluttning för att koma över till fältet där vi skulle rida. Det som var med Nova och diken är att hon hatar dem och verkligen vägrar att hoppa eller gå igenom ett dike. Så jag tror vi stog i 40 min för att få över stackars hästen. Vi valde att rida tilbaka då dimman kom.

När vi kommer till stallet så pratar jag med Carro om lite grejer och så bara.
Sen kommer Monica och Sandra tillbaka till stallet. Då får vi höra att Gisslan (isläning) gått omkull i galoppen i skogen och inte kunnde stödja på ena benet. Sen när jag åker hem möter jag transporten som de hämtade Gisslan i, får hoppas att det går bra med gammgubben han är ändå 25 år.

M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback