Shopping

Nej det är verkligen inte lätt att försöka plugga när man håller på och gör om :P det är oväsen överallt, man hittar inte alla saker man ska ha , eftersom allt ligger i flytkartonger. Så nu sitter jag i min syrras rum och pluggar lite, har ska börja skriva på disskusionendelen snart och sen är det bara abstract och innehållsföretckningen kvar :D

Eftersom jag anser att jag kommit ganska långt så bjuder jag på en uppdatering av bloggen :)

Igår var jag och Sandra i stockholm på Cosmo Night by Mango, vi fick presentpåse med en cosmopolitan, mascara från Loréal och ett häng-smycke på cosmo. Vi passade på att ta en tur på stan och jag har hitat en smyckes kollektion jag verkligen ÄLSKAR den heter Love to Love by Per Dåvik.
http://www.smycka.se/items_info.php?oID=69



  Per Dåviks tanke bakom den här kollektionen är att han vill skapa en serie smycken i kärlekens tecken som kan följa bäraren hela livet. Utmaningen ligger i att utforma ett smycke som kan kombineras på olika sätt. grunden är ett hjärta som sedan kan byggas på med ramar i olika former och på så vis bli ett ständigt växande kärleksbevis. Det här hjärtat har jag förälskat mig i, som bas är det ett guld hjärta i vitt och sedan har en kombinerat det med ramen med blommor :)





Jag var ju i Eskilstuna i lördags och de här sakerna mfick jag med mig hem, och ett bar svarta nike skor med blå logga.


Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback