Lördag

Vaknade för en stund sen, ska börja göra mig iordning så att man kan åka till Eskilstuna. Hoppas jag hitter de där skorna som jag vill ha till balen, blir ju mycket lättare att fixa klänning när man har skorna. Man blir ju ganska begränsad om man fixar klänning först, för då måste man hitta ett bar skor så att inte klänningen blir för kort.

Nu i veckan ska jag och mamma ner på stan och kolla på klänning och fixa lite små saker till balen  :)

Ska ta och fixa lite bilder på mitt rum så att ni får se hur det ser ut nu, kommer börja riva ner tapeterna nu i veckan så fort jag lagt ner alla saker i flyttkartonger :P Kommer bli jobbigt, men det ska bli kul att få lite ändring i rummet :)


Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback