Måndag morgon

Usch Vaknade 8 idag och jag börjar 8.30 :S så det blev att springa upp ur sängen och göra sig iordning och tigga skjus av mamma :P som tur är var hon snäll, så jag han i tid till skolan, nu kan ni ju tänka er hur snabb jag är på morgonen jag sminkade mig och fixade håret på ca 15 min. Kan ju säga tt jag har hårförlägning i så då tar det liteextra tid. Jag känner mig väldigt duktig över att jag han göra mig iordning och hinna i tid till skolan :P

har vetenskap nu som vanligt och jag hatar det här ämnet mer och mer och jag kommer behöva sitta på lovet också eftersom jag offrade vetenskaps tiden till radion för någon vecka sedan och det kommer jag behöva ta igen på lovet :S tur att man inte ska göra så mycket på lovet då älsk börjar jobba nu på torsdag och 2 veckor framåt. På lördag ska jag med familjen till Eskilstuna, ska bli trevligt, Hoppas jag.

Imorgon ska jag och Sandra ha idrottslektion MEN vi har inte fått den lokalen vi vill ha så vi kommer ha våran lektion i vår i stället :S hade varit så skönt att ha lektionen imorrn för då har man det överstökat och EN sak mindre att tänka på.


Jag är sjukt trött idag och jag orkar inte göra ett piss känner jag, jag skulle kunna somna nu utan problem faktiskt. SKulle kunna somna här på tangentbordet :P

Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback