Onsdag

Idag hade jag lite sovmorgon :) Började 10.00 eftersom jag inte läser matte C. Ska snart ha samråd, jag tycker det är lite onödigt skulle vara mycket bättre om vi fick veckobreven så som det var förr , men rektorn vill träffa alla elerver bara för att han inte har lektioner med oss längre.

Kollade mitt schema på förmiddagen och v. 46 så börjar en ny period och jag kommer börja halv nio måndag& tisdag och sluta 14.00 båda dagarna. De andra tre dagarna börjar jag 12.00 och slutar vid 15 tiden :D
Underbart schema man kommer ha i fem veckor :D
Har även nationella prov i Svenska B den 12/11 ska ju bli super kul jag älskar nationellaproven :D:D:D *Not


ska gitta nu


Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback