Promenad

Idag har jag varit hos Lisa, för hon var hundvakt åt 4 st chiuauor Skit söta. vi gick ut och gick en stund och lilla Caroline som jag höll i började frysa fast hon hade tänke på sig, så då fick hon värma sig innan för min jacka med min halsduck runt sig :) 

Sen var Lisas kompis där Jonna med sin lilla vovve Zita som är en dvärg Pinscher, på henne märker man tydligt att hon är så som rasen beskrivs lite tillbaka dragen och ett energiknippe, Charlie däremot som brukar vara i stallet han hoppar och flyger så fort det kommer människor som han vill hälsa på, och han kryper nästan up i knäet när man klappar charlie. Zita hon kom fram nosade och sedan drog :P


Jag har bokat min lilla lufs sak nu :P ska bli väldigt kul :) Har även hittat en lägenhet som verkar intressant :D Det ända som saknas är att ta studenten och ett jobb, men det är sånt där som löser sig på vägen, det är ju inte juni än, om ca 9 månader kan man ju börja få panik om man inte hittat nått jobb :P


Cya ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

aa de va jättemysigt med hundarna :) synd bara att jag glömde o ta kort, för jag hade ju kameran i fickan. de hade ju kunnat blivit jättefina höstkort!

2008-10-28 @ 08:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback