Radio

Har nyss kommit hen från radion. Gick hur bra som helst idag :D allt flöt på så otroligt klockrent.

Ska till Lisa om en liten stund sätta om hennes hår och äta ska bli myyyyys.

Idag har jag varit dagens modebloggare på Martina och denice modeblogg :) Coolt!,  jag vet!

Imorrn bär det av till stockholm för att gå p åden årliga chokladmässan ska bli Najs. BAra det att jag ska vara på stationen 07.40  HUR FAN ska jag klara av det? jag brukar gå upp 07.40 när jag ska till skolan :S Blääää måste allting ta så lång tid? Vi ska vara i sthlm 10.00 utan för nordiska. vi åker från v-ås 07.54 och då är vi framme 08.53 det skulle vara mycket bättre om man kunnde minska ner tågtiden till ca 15 min det hade ju varit helt underbart för mig med tanke på mitt dåliga morgonhumör och att jag oavsett är alltid skit trött på morgonen. Sen är jag hemma 20.06 ska se om jag ska ta tåget till Eskilstuna då men vi får se som sagt.


Ciao
M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback