Sjukaste dagen

Blääää den här dagen har varit hemsk.

Det började nog vid 10.30 tiden då jag kom på när jag hade yoga att jag måste skynda mig efter idrotten eftersom lektionen slutar 11.00 och maten stänger 11.30. så efter idrotten så örjade man stressa för att hinna tillbaka till skolan och allt. stressar i mig maten och sen iväg på ett möte 11.45 om gymnasiemässan på torsdag. Sen hade jag vetenskap och jag fick lite gjort men jag självdog säkert 10 gånger innan lektionen var slut. Sen var det dags för stresshanteringskurs mycket lärorikt. Sen var jag tvungen att dra tidigare efterosm jag skulle ut till stallet för vetrinären skulle komma ut och vaccinera Durbin. Så jag stressade hem och drog iväg till stallet, sen när ja gkom till stallet så kom jag på att jag glömt Vaccinationsintygspapprerna hemma, det ända viktiga jag behövde ha med mig :S till slut så kom jag ifatt tiden som springer iväg. 
 
På fredag ska jag ut till stallet för att provrida Kyndill som jag ska ta hand om, om Carro åker bort i vinter.


Cya
M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback