Sjukt

Förstår inte riktigt hur mina veckor alltid är så stressiga :S Jag försöker att planera men det är alltid något som kommer ivägen och sabbar allt :S

Skulle ha slutat 14.00 idag men eftersom jag har en sån underbar person i min radiogrupp som inte har gjort ett skit så satt jag i skolan ända till 16.45 så jag stressade ut till stallet där durbin var otålig över att han inte fick komma in i tid och få mat, så när jag skulle ta in Pommac så slet sig Durbin och sprang runt på gårdsplanen va jätte fjolig :S

Imorrn måste jag stressa igen, jag som går på stresshanteringskurs hör ironin i det hela. Jag slutar stresskursen 15.45 fort hem för att hämta Malin och sedan ut till stallet för att möta upp vetrinären som ska vaccinera Durbin. Full fart hela tiden verkligen. vet inte hur Onsdagen ser ut men det kommer väl nått som kommer göra att jag stressar. Japp jan kom precis på en sak, jag slutar 16.00 så jag måste fort hem för att åka till stallet för att hinna rida innan det blir mörkt. Jag DÖR sakta men säkert, det är bra att det snart är lov iaf. Sen är det ju bara 34 veckor kvar i skolan så det är bra :)

Kommer även bli en bal den 20 December så jag ska boka lite små saker sen ska jag köpa skor och jag har redan hittat ett par så det är ju jätte bra för min del, ska gör alite små detaljer på klänningen också så att den blir lite egen.


Ska gitta nu


Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback