Soft

Idag har det varit en riktigt soft dag. Började 12.00 men var i skolan redan vid 11 efterosm jag och sandra skulle fixa klart bloopersfilmen som vi håller på att göra. när vi kommer till skolan sitter pilen i möte, så vi drar och äter, det var typ lasange fast med potatis i :S nått grekiskt skulle jag kunna tro, Sofia hajar till när hon äter, för hennes stora upptäckt på tallriken var en DÖD GETING så då var det bar att gå ut till kocken och han sa att han inte kunnde rå för det eftersom det surrar massor med getingar och flugor i köket :S Kan ju säga att jag har tappat förtroendet och aptoten för att äta i skolan. få bli att leva på mandariner året ut. Fattar inte hur man bara kan säga att det surrar runt massa getingar och flygor, istället för att ta död på dem och ta dit anticimex, har god jävla lust att anmäla det här men han som äger resturangen sa att Lova att det här stannar mellan oss. Vi får väl se, med tanke på att jag bloggar om det och att man kan söka på typ google om ämnet så kan min blogg komma upp, ja ni fattar hoppas jag.


Kom iaf hem vid 15 tiden han precis med min buss som stod vi rödlysen är jag gick över vägen.väl hemma så följde jag med mamma till Maxi och när jag kom hem så kollade jag på några SATC avsnitt, sen gick jag ner och åt. Efter det så klippte jag min syrra då hennes hår var otroligt slitet och sedan fortsatte mitt SATC marathon tills nu kollar på sista avsnittet innan jag ska gå och lägga mig, har hunnit kolla igenom 3 cd skivor httils.

Imorrn ska jag åka till Hallstahammar för att kolla på ett hus, känns ju inte så underbart att flytta till Hallsta men vad kan jag göra åt saken?
Jag vill inte bo i någon jävla bondhåla Ursäkta. Jag vill bo i storstan där det är nära till allt och att man inte är tvingad att ha en bil.
Min högsta dröm är att bo i sthlm eller gbg, gbg-borna är trevligast och staden i sig är otroligt mysig, i sthlm är det drygt folk, men å andra sidan så är det underbart mysigt i sthlm, det jag gillar både med sthlm och gbg är atmosfären och allt.
Ta bara förra året när jag och Sandra var där vi kunnde åka båt över till nordiska museét alltså till grönalund sidan. Om man skulle åka båt här så vad är det då man ska åka till runt den här tiden? Det finns inget i Västerås att åka till på vattnet. Sen i sthlm och Gbg så är det saltvatten och bara det är underbart då mälaren får man kvälningar av att bara kolla på :s

Hehe jag känner mig som en viss person som Sandra vet vem det är bara klagar på allt och alla hahaha
nej nu ska jag sluta klaga på Västerås Gurkstaden :P


NattiNatti
M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback