Söndag = Ångest

Bläääääääää vad jag hatar Söndagar, man har verkligen ångest då :S Det finns inget att göra, och det har egnat HELA dagen idag.

Jag tänkte att jag skulle gå ut och gå men icke sa nicke för de spöregnade så jag följde med mamma och pappa på massa grejer. Köpte en söt mixer idag, den är bra och ha då kan man göra egna smoothies, vi har en jätte stor bakmaskin som det finns en mixer till men man orkar aldrig ta fram den där maskinen.
Min söta mixer är lagom stor och ljusmetallicgrön lägger kanske ut en bild senare.

på tal om bilder så har jag uppdaterat min billddagbok så det är ju bara tt gå in och kolla. Maddiz.bilddagboken.se

jag och Sandra har suttit och beklagat oss över hur mycket vi hatar söndagar hehehehe.

Något jag verkligen hatar är Nelly.se köp aldrig någonting där man får inte sina grejer man beställt + att de ändrar massa saker. Jag ville ha min jacka med postförskott och nu när man kollar på leveransstatusen så står det att jag ska betala över internet? sen när blev postförskott internet?

bläääää

M  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback