Stockholm

Idag bär det av till stockholm igen :P Jag, Crille, Sandra och Johannes ska sitta i publiken till sanningensögonblick som kommer börja gå nu i höst igen. Ska bli kul att sitta i publiken, undrar hur många omtagningar det blir :P

Igår var det utgång = Blåsa under ena foten :S Jag och Crille har varit med Crilles gammla klasskompis Stefan och hans tjej Laila. Mycket trevligt. Har även lovat Laila att vara med i mitt och Sandras Radioprogram sen efter höstlovet som är v. 44.
Men kul var det iaf. Kom hem 01.30, jag och Crille åkte buss hem, och den resan var väldigt kul då det var 2 stycken tjejer i ca 15-16 års åldern som såg väldigt påverkade ut och de hade väldigt svårt att sitta rakt då de höll på att somna eller decka av :P inte lätt de där med små ungar och alkohol :P 

Klockan är nu 10.21 och jag är jätte trött skulle kunna sova några timmar till med risk att jag missar tåget och det är ju inte så bra :S
  
Såhär många gånger som jag kommer och har besökt stocholm under 2 månader har jag nog aldrig gjort förr :P

11/10 Chokladfestival @ stockholm
19/10 sitta i publiken sanningens ögonblick @ Stockholm
29/10 Mango by Night @ Stockholm
11/11  Stockholm.

sen kommer jag säkert åka dit fler gånger senare närmre Jul med mina föräldrar.
Jag tycker iaf att stockholm är en väldigt mysig stad.

Nej nu ska jag ta och plåstra om mina kära fötter


Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback