Stockholm

Kom från stockholm för ca 2 timmar sen. Sjukt kul har det varit, jag och Sandra har nog ägt allt och alla idag fy fan vilket flyt vi har haft :D Vi har fått hur mycket intervjuer som helst från Chokladfestivalen, vi har fått massa gratis choklad som vanligt folk har fått betala ganska mycket för :P Generösas var nog kvinnan på Åres Chokladfabrik som gav oss 3 strutar med choklad i.

Jag har även köpt choklad till Crille för han ville det, han skulle egentligen ha följt med men efter några omständigheter så blev det inte så.

Sen efter några timmar drog jag, Sandra & Johannes in till stan där allt flöt på hur bra som helst, jag ska få en grej av en butik som kommer hjälpa oss med några grejer till Uf :) Jag lyckades tilloch med få den saken gratis, Handelskvinna som jag är hahaha.

Sen hittade jag till dansskoraffären utan större problem, så nu på torsdag ska jag och dansa med ordentliga skor :D

Helt underbart bra dag :D
Vi ska faktiskt till Stockholm igen redan på söndag nästa vecka för att sitta i publiken till Sanningens Ögonblick. ska bli riktigt kul det :)



Tack Sandra och Johannes för sällskapet i Sthlm har verkligen varit suuuuper KUL :D

BTW så såg jag en bil i sthlm som hade CYA som regnummer :P

Så jag säger nu

Cya
 M ♥


Kommentarer
Postat av: Zylvania

Vad har ni för UF-företag? :)

2008-10-11 @ 22:35:51
URL: http://zylvania.devote.se/
Postat av: Sandra

Tack själv det var asskoj ju^^

2008-10-13 @ 08:07:27
URL: http://sandriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback