Tapeter

har nyss varit och köpt tapeter :D Hur de ser ut är än så länge hemligt, jag ska även göra en för och efter bild när allt är klart. Har börjat rensat bland alla mina saker, det blir verkligen att man samlar på sig massa som man egentligen inte behöver, jag tänker alltid Åh nej den där kan jag inte kasta, den där Kanske jag behöver någon gång :P Jag vet att det är stört att tänka så men men.

Ska ta och kolla igenom resten som finns i rummet, har hittils fått ihop 3 lite mindre sopsäckar med skräp :P
Jag kanske borde vara med i det där pogramet där man får pengar för hur mycket allt skräp kostar och sedan bygger de om och stylar rummet åt en :P

På onsdag bär det av till Stockholm då ska jag på Modevisning Mango ska bli kulkul
Ska boka tågbiljetter nu

Nej nu har jag inte tid att blogga längre :S


Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback