Upprörd

Har pratat med Lotta ( Hon jag delar hästen med) hon började fråga mig vart benreflexerna var eftersom hon säger att det är hon som har köpt dem. Jag säger tillbaka att jag har tagit hem dem för att de är mina för de följde med i ett paket med reflextäcke och en reflexbrösta. Själva grejen med att jag tar hem min aridsaker är för att jag  vill inte att de ska gå sönder som de alltid brukar göra när jag inte tar hem sakerna. Svaret jag fick tillbaka var att Lottakännde isg dum över att hon inte köper grejer, men det var inte det som var självagrejen! Sen säger hon att det är Min syrra som har sönder grejerna som är där 1 gång/vecka, och vad jag minns så har hon alltid sagt till när något gått sönder. Sen nu för ett liten stund sedan så ringer lotta till Malin och säger vilken stor idiot jag är och att malin ska hälsa mig att hon aldrig anvnder mina saker, när hon ganska nyligen sa att malin var dum och förstörde allt i stallet :S. Det värsta med det här är att Lotta är 49 år och beter sig som en liten snorunge och fattar inte bättre.


Nu ska jag sluta att vara sur :)


Idag har jag dansat och det var jätte kul gick hyffsat bra och jag har anmält mig till julshowen :P det kommer vara ett usa tema på showen så vi ska ha blåa, röda och vita kläder på oss, ska bli grymt KUL!!!!!

Vecka 43 och 44 är det höstlov, så vecka 45 så blir det dans igen yeeeehhhhh :D:D:D:D:D:D:D


take care

cya ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

SUCK säger jag bara.. när ska hon inse faktum,växa upp o sluta bete sig som en 7åring?

2008-10-16 @ 22:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback