Dans

Idag var det dans igen :D Gick skit dåligt idag var helt virrig och kännde mig yr :S kan ju bero på att man har mens :S fan vad jag hatar den perioden, fast å andra sidan gillar jag den för då vet jag att jag inte är med barn :) Ska träna massor på de nya stegen så att de siter till nästa vecka då jag förhoppningsvis inte är virrig.

den 11 Oktober har jag och Sandra fått pressplatser på ett ställe vi ska till i sthlm :D:D Så då blir dte en heldag i sthlm ska även passa på att köpa dansskor då :D

Om någon vecka ska jag även boka en Dp :P ska bli väldigt kul :)

M ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

vad spännande med dp bokningen! är avis, jag vill också ha en voff voff!

2008-09-26 @ 06:48:07
URL: http://mcfadden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback