Dans :)

Idag har jag dansat, gick jätte bra :) ska öva liten på en av grejerna som vi gjorde så att de sitter till nästa vecka :D Nina tyckte att jag var bra när jag gjorde Jazzwalks på diagonalen :D Träning ger färdighet :)

Idag har vi spelat in tvprogrammet som ska gå på Öpnna Kanalen om några veckor. Mitt program var ett barnprogram om Halloween :P Var riktigt kul att filma :P

Imorrn ska jag till skolan redan vid 9 fast jag egentligen börjar 12, jag och Sandra ska redigera musikvideon. Jag hoppas verkligen att den blir bra :) Nu har vi de scener vi behöver så det vi behöver göra är att lägga in scenerna och sedan göra allt i svartvitt förutom 3 scener. Längtar verkligen tills den blir klar :D Inte nu på söndag men nästa söndag ska vi spela in konserten som också som ska vara med i videon, ska bli spännande hoppas att det kommer mycket folk.


FOLK SÖKES TILL KONSERT MED BANDET TOTAL SÖNDAG DEN 28 SEPTEMBER TID OCH PLATS ÅTERKOMMER JAG MED.
SKRIV EN KOMMENTAR MED DIN MAILADRESS SÅ HÖR JAG AV MIG :D

M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback