Fredag 12 September

Idag vaknade jag utvilad redan vid nio. känns skönt att ha sovmorgon till 12 på torsdag och fredag :)

Idag ska vi filma lite på musikvideon. Jag hoppas verkligen att den kommer bli bra när den är klar :) Vi måste filma om några grejer och sen lite andra saker som vi inte filmat än :P Vet bara inte hur jag ska få ihop tiden :S redan kl. 18 måste jag hem för att jag ska vara chufför till mamma som ska till Västeråshallen där det är Ladies Night. Mellan 16 och 17 så har jag radioprogrammet, så de kommer bli att jag bara har ca 30 min på mig att filma :S i värsta fal så får man filma lite mera på söndag när konserten är som vi ska filma. När musikvideon väl är klar som kommer jag lägga ut den så ni kära läsare också får se slut resultatet.

Idag blir en sån här dag med massa packning, jag ska ta med datorn, kameran och lite små skaer till skolan idag :S

Jag har åter igen komit fram till att jag har förmycket kläder :P  Det är kul att ha mycket kläder för då kan man välja men jag har För mycket så jag vet istället inte Vad jag vill ha på mig :P  

Nej nu ska jag börja göra mig iordning och packa ner alla saker jag ska ha med mig.

Tjaaråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback