Fredag morgon 5 September

Har ganska nyligen gått upp. Igår natt och nu idag har jag haft svårt att somna och drömt hur jävla sjuka grejer som helst :S

Jag undrar vad Crille har för sig, jag skulle kunna tro att han sover. Igår hade de varit i Mekka för att kolla på nå ställe med massa elektronik saker, hoppas att han lever iaf, för i Mekka är de bara muslimer som får vara där. Det här låter hemskt men ibland tänker jag hoppas inte Crilles mamma ringer och säger att det hänt något, jag skulle få panik då verkligen ; ( Jag tror att anledningen till att jag inte kan somna är att jag tänker på just det där, det är hemskt verkligen : (

Nej ska väl få i mig lite frukost.

Hahaha övningen som Sandra och jag gjorde igår på dansen som jag alltid gjorde för när jag dansade balett har gjort istt iaf, jag har satans träningsvärk hahahha


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback