Lördag 6 September

Igår var det utgång som gällde :)

Efter att ha träffat bandet vi ska göra en musikvideo och lagt fram våran idé så tyckte bandet att dte var bra :O otroligt nog så vi ska köra på det som vi har kommit fram till så nu i veckan blir det jätte mycket att filma, men det ska bli jätte kul :D

Efter det så drog jag och Sandra hem till mig för att göra oss iordning för krogen. Efter att vi duschat så gick vi ner och åt och min mamma pratade om massa fylle minnen :P men det var kul.

Vi gick upp till mitt rum igen och började sminka oss och fixa hår och allt. När vi nästan var klara så skulle jag byta om för att man kan ju inte ha samma kläder på förfesten som sen på krogen :P hahahahahaha

Väl nere på stan träffade vi Johannes och Erik som hade Dooleýs i en pantflaska och de ville inte dricka upp det så jag och Sandra hjälpte dem på vägen med det. Sen skulle vi in på Pluto där vi skulle träffa Kattis och några av hennes kompisar, men Vakterna vid pluto kollade Johannes lägg och sa grinigt att det var 89:or som gällde på fredagar (Johannes & Erik är 90:or) så vi drog till silk istället för jag totalvägrar Konrad äckelpäckel ställe. På silk var det inte så mycket folk till en början men runt 23-tiden så välde det in massa hårdrockare och emo-barn + massa gammla Kg:are. Vi kännde oss väldigt felplaserade så efter att vi hade blivit fotade av SPAN. Efter att ha blivit fotade gick vi där ifrån för Johannes halvbror var på Pitchers. Ibörjan var det inte så jätte kul men jag Sandra och Erik satt och sjöng Sommarpojkarna och lite andra fjortislåtar som jag har på min mobil. Vid 1 så skulle vi hem för de stängde och i väntan på att sandras mamma skulle komma och hämta oss så passades johannes på att fråga en taxi hur mycket det kostar att åka till Kina, Nu såhär efteråt så var det inte speciellt kul men igår på fyllan så var det bra mycket roligare :P hahahaha
fast mest kul tror jag att Johannes tyckte det var :P

I bilenfärden hem så satt vi och sjöng p åmassa låtar och jag sloghuvudet i föntret, det där med avstånd är inte riktigt min grej :P Det jag skulle kolla ut på var iaf en katt som gick längs vägkanten.

Sen väl hemma så följde sandra med in för att hämta sina saker och jag undrar hur mycket vi väsnades för vi tisslade och tasslade massor hahaha + at sandra glömde sin hudkräm här :P

Sen så pratade jag med Älskling på msn till 4 tiden så jag vaknade ganska sent idag men det tycker jag att man borde med tanke på när jag gick och la mig.


Kul hade vi det iaf :D:D:D:D:D:D:D


Jag har verkligen fått ett JÄTTE STORT problem :S Som de felsta vet så har ju jag en delägarhäst men som det ser ut nu så har jag tröttnat lite på vissa saker och massa skit. Min syster malin har nu fått ett jätte bra erbjudande att få en häst på foder som ska stå på Hamre, jag är jätte positiv till idéen för då kommer jag och Malin ha en helt egen häst som vi kan träna och tävla på eftersom det är det vi vill. Men haken är den vad ska jag göra med Durbin jag har nu? Det känns jätte taskigt att behöva säga till Lotta som jag delar hästen med att vi inte kan vara kvar på Durbin, men å andra sidan vore det skönt med tanke på att det inte funkar så bra mellan Lotta och mig. Jag har tröttnat på att springa och städa och plocka efter andra människor som inte kan ta vara på sitt skit efter sig. Och skötseln av Durbin är ju inte heller den bästa när lotta och hennes barn är där ute tyvärr :S jag har helt enkelt tröttnat på att ha det såhär och jag känner verkligen att jag skulle vilja ha en häst där det bara är jag och min syrra som har ansvaret för jag och min kära syster kommer så otroligt bra överens nu när hon har vuxit till sig och hon förstår även hur jag tycker och tänker :) <3

Den här veckan kommer bli tuff verkligen :S men jag ska göra mitt bästa, för det är väl inte meningen att man ska behöva åka till stallet och det första man gör är att städa efter folk? eller vad säger ni kära läsare?

Nej nu ska jag åka till Lisa för hon ska bjuda mig på mat eftersom jag är så otroligt snäll och sätter i hår exstensions åt henne :)


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Becca

gå på magkänslan, den brukar vara den bästa :) och hoppas de går bra! men är de inte så bra i stallet? :( träffa lotta i affären o hon sa att de var så lugnt o harmoniskt sen vi flyttade ;) ha de så bra! puss&kram becca

2008-09-06 @ 19:40:18
Postat av: Fanny

ursnygg blogg ! :)

Hoppas du har haft en bra dag :)

2008-09-06 @ 19:55:13
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback