Lördag natt 6 September.

Har ganska nyligen kommit hem från Lisa vi åt pizza och kollade på en riktig tjejfilm Dreamer handlar om hästar och så jätte bra film, men ganska förutsägbar men så är de flesta filmer.

Vi åkte till Sara som har en sköthäst i stallet, hennes lägenhet var urmysig :D Så som det såg ut hos henne har jag tänkt att jag ska ha i min lägenhet stilrent fondväggar och inte så mycket plotter runt omkring och sen olika färger i olika rum :) I mitt och Crilles sovrum ska det vara silver/grå med mörklila eller en rosa nyans men vi får se vad Crille tycker om det hehehe :P Åhhhh vad jag längtar tills jag tar studenten kunna flytta hemifrån och allt. Men jag kommer nog vara mycket hemma i Västerås om jag inte har något jobb och om Crille jobbar men min plan är att söka jobb på massa olika ställen sen får vi se, Crille har ju iaf en inkomst men det skulle vara underbart om jag också har det så att man kan dela på hyra och mat och så, men som sagt den som lever får se :)


Jag är fortfarande kluven hur jag ska göra: Rida runt i skogen och plocka skit efter andra eller Träna och Tävla och ha allt ansvar själv med min syster :S Jobbigt för jag tycker ju om Durbin så mycket men å andra sidan så kan man ju hälsa på han. Det jobbiga är mest hur Lotta ska ta det då hon inte har någoninkomst och vi betalar just nu halva kostnaden. Jag hoppas att Emelie kanske vill ha några dagar i veckan och kan hjälpa till lite med foder och så. det är ända lösningen annars måste jag och Malin säga nej till detta fantastiska erbjudande. Hästen heter iaf Chopin som är efter Chapman vilket är en väldigt bra hingst. Chopin är 1.75 i mankhöjd född 92 och gått svår dressyr. Skulle gärna vilja provrida innan man bestämmer något, man provrider ju i vilket fall som helst, men det kan bli så att min syrra blir extas och att jag får provrida glöms bort och att man sen helt plötsligt har en häst stående på hamre.

Bläääääää jag vet verkligen inte hur jag ska göra :S


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback