Måndag 1 September

Första dagen på första höstmånaden...känns lite hemskt för att vi går mot mörkare tidier nu :S blir ju mörkt redan vi nio tiden :S Bläää hemskt, och jag hatar mörker och kyla.

Ganska soft dag i skolan. Började med MumB och musikvideon och slutade 11.00 så då käkade jag sen fortsatte jag, Sandra och Mimmi med musikvideons Storyboard :) Så vi är så gott som klara nu bara på tre ställen vi ska hitta på nått men resten är klart :) Vid 13.30 så drog jag ocj Sandra till Växhuset för att det var Orka-mässan där satt i Radiomontern med Ida :) Mycket roliga grejer vi pratade om hahahhahaha:P
Jag dissade alla som frågade om massa grejer :P Det var en som frågade om jag vile hoppafallskärm och mina reaktion blev ett hahaha visst...på ett bitchigt sätt :p känner mig dum nu efteråt att jag är så bitchig mot folk som bara vill få folk intresserade av det som de gör.

Sen när jag kom hem så åkte ajg iväg för att köpa hårfärg men den hårfärgen jag vill ha var slut :S Så nu ska jag ta och sätta i löshåret istället får trösta mig med det istället :P hahaha hoppas bara att jag kan färga håret innan vi tar skolfoto bara :P På tal om skolfoto så måste jag vissa detta klipp :P http://www.youtube.com/watch?v=59-AlG4IyfQ

--------

Måste bara få säga att SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT Vad jag är trött på människor som gör sig själv till offer, typ blondiner som säger Ohhhhhh va blåst jag är eller....åhhhh så blond jag är. Jag fattar inte varför man säger så, för det är inte hårfärgen som avgör hur smart du är. Kom på ett tillexempel Åhhh jag skämde ut mig, men så är man ju blond........Jag känner verkligen idag att gud vad jag stör mig på folksom håller på såhär :S

Stör mig på allt den här dagen hahaha.....ex: alla jävla snorngar som cyklar till skolan och tror de äger cykelbanan så man vet själv inte vart man ska ta vägen....För er som inte vet så har jag börjat cykla till skolan vilket jag tycker är väldigt bra gjort av mig wiiiiiiHoooow
Kanska kan bli människa av mig med :P Cyklar varje dag till skolan ( så länge som det bara går innan det blir snö) Börja dansa och sedan gå ut och gå minst 30 min de dagar jag inte dansar och är i stallet.....Jag känner att min kondition inte är den bästa och jag känner att jag måste få ork för att överleva sista året i skolan för jag håller snart på att bryter ihop här hemma :S Det värsta med att börja träna mer regelbundet är att jag är rädd att min höft ska bli helt knäpp igen, ibland känner jag när jag går eller suttit för länge att det gör ont och hugger till, men så långe jag kan gå så ska jag inte klaga. Det var hemskt då när jag vaknade mitt i natten för att det gjorde så ont och jag visste inte hur jag skulle ligga i sängen för att det skulle kännas bra i höften :S

------

Sitter och roar med mig att göra knytarmband, det var länge sen Alla hade sånna, så i helgen när jag var på marknaden så hade de sånna så jag blev sugen p åatt fixa ihop några. Det är väldigt bra tidsfördriv hahaha låter som jag verkligen inte har något liv de ända jag gör är att blogga om helt ointressanta saker, fixa mitt hår och göra garnarmband :P Sen gör jag ju mitt hemligaprojekt som ingen kommer att få veta om förren någon är hemma hos mig :P Sandra vet redan vad det är heheh


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback