Måndag 15 September

Ibland undrar jag varför jag ens Försöker vara bland allmänheten. det går ju ändå bara åt helvete :S

I fredags så skulle jag hem för att skjussa mamma och hennes vänner till ABB-Arena. Allt som kan gå åt helvete på radion går fel, jingel funkar inte sararadio var inställd på fel så helt plötsligt dånar det ut massa musik och allt var åt helvete :S Efter det fort iväg till Växhuset för att spela in musikvideon och jag drog tidigare för att jag skulle skjussa mamma så när jag väl komme rhem så säger hon "Men vi ska inte åka ner nu vi ska ner senare" Jag blir tokig eftersom jag stressat som en galning, och då säger hon tillbaka "Ja men kom och sätt dig och ta lite mat" Jag blir ännu tokigare, men till slut kom vi iväg iaf, eftersom jag och Crille skulle iväg på Bio Walle :) Sen när jag kommer tillbaka så kollar vi tiderna för bion skulle gå 20.45 och jag mitt nötskal hade ju inte ställt in på västerås så när vi kollade så var det 10 min till s det började, alltså det var ingen Walle kl 20.45 utan 18.30. Så då åkte vi och köpte 3 filmer istället fullfart :P

Lördag:
Upp tidigt för att släppa ut hästarna coh sedan satt jag och Crille och spelade Guitar Hero, jag har kommit på att det spelet är ASKUL bara man lär sig att trycka samtidigt på knapparna :P Sen åkte vi iväg och kollade på Walle Hur söt film som helst :) Jag skulle också vilja göra en animeradfilm :)

Söndag:
Idag skulle jag ha provridit Chopin men Carro som äger han har fastnat i Skåne :S Hennes bil har gått sönder så vi får se när hon kommer till Enköping igen. Söndagen blev in riktig softis dag vilket var jätte skönt att bara ta det lungt och göra saker för stunden som man vill göra :)



Idag har jag iaf kommit på att jag inte ska vara ute bland allmänheten utan bara sitta still på en stol för att inte riskera något :P
Jag slutade 14 så jag cyklade hem och när jag kommit halvvägs så började det regna så jag försökte ta på mig luvan som var inrullad i ficka bak på jackan, jag håller på att cykla in i en cyklist OCH moped :S när jag väl fått på mig luvan så blåser den av hela tiden så jag spänner åt den ordentligt för jag ville inte att mitt löshår skulle bli blött det blir så trasligt och äckligt då. När jag kommer till viksäng där tandläkarna är så är det nån idiot som klipper gräset i regnet så mina ögon börjar rina så jag kanppt ser något. vid 16-tiden så åkte jag iväg för att spela in musikvideon och vi var väldigt effektiva den här gången allt gick som smort och vi  har alla scener nu förutom konsertdelen som ska fixas om 2 veckor ca. Ska bli riktigt kul och se hur slutresultatet blir :) Förhoppningsvis så kommer jag, sandra & mimmi få en tjocktröja med bandetsloggaa på :D

Fan vad kallt det har blivit nu :S Min skinnjacka är för kall eftersom med skinn så är det om det är varmt så är det jätte varmt med skinnjacka och om det är kallt så är det svninkallt med skinnjacka och om jag har 2 stora tjocktröjor på mig så blir det bara knögligt vid armarna så det går inte :S Har nu min henry lloyd jacka som även den börjar bli lite väl kall. Jag önskar att jag kunnde ta fram min vinterjacka men då kommer ju problemet vad ska jag då ha för jacka i vinter kan ju inte ha dubbla Canada Gose jackor :S Verkligen dagens I.landsproblem :S


nej nu ska jag spela Guitar

Kommentarer
Postat av: Zylvania

Svar: Ja, precis. Det handlar nog mest om principer. Många tror också att det är lättare än vad det är att sköta om och uppfostra ett barn.

Dock kan man få diverse bidrag som ekonomiskt stöd, men det brukar ändå inte räcka så långt.

2008-09-15 @ 22:40:03
URL: http://zylvania.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback