Ny vecka = Nya händelser

Japp då var den nya perioden igång i skolan, nu är det dags att gräva sig ner i vetenskapens värld :s på 5 veckor ska vi skriva ett långt PM om vetenskap för vi ska börja tänka mer som vetenskapsmän :S Jag som vill tänka så som jag gör nu :P

Sitter och redigerar musikvideon nu, går ganska bra, där jag klipper klippen så blir de rätt synkade med musiken från början :) Om ni vill lyssna på låten så gå då in på www.myspace.com/bandettotal och klicka sedan på låten November, det är den låten vi gör musikvideo åt.

Fy fasiken vad kallt det har blivit ute :s Hade både mössa och vantar när jag cyklade hem ifrån och smart som jag var tog jag med en tjocktröja för den tröjan jag hade på mig var inte så varm, för jag förstod att jag skulle frysa sen när jag kom till skolan.

På lunchen gick jag och sandra till affären och köpte mandariner :D Mums. När vi gick dit och hem så luktade det Skidort :) Jag LÄNGTAR till VINTERN :D:D:D:D:D:D:D:D det får gärna komma lite snö i december som ligger kvar tills mitten av januarie sen kan det få bli vår igen :) Tack

Nej nu ska jag gå och hämta en mandarin.

M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback