Onsdag 3 September

Blääääää vilken skit dag det här har varit :S Gick upp vid 8.30 ca tog fram kläder och gick ner för att äta frukost, när jag kollar på klockan så var den 9 alltså 30 minuter att sminka och fixa hår :P sen när jag kommit halvvägs med sminkningen så hör jag att det regnar :S Så fort in p åinternet och kolla busstid och bussen som jag tänkte åka med gick 9.33 så det var ju bara att göra allting 10 gånger snabbare än vanligt :S När jag väl var klar så gick jag ut, det spöregnade och blåste som fan :S så parablyet var jag tvungen att hålla med båda händerna för att det inte skulle blåsa bort och rikta det åt ena hållet så det inte skulle vändas ut och in. Sen kom det en buss som Ej var i trafik com körde minst 70 förbi mig så då var det bara att backa för att inte få massa vatten på sig :S Så där stog jag och frös, försökte hålla i paraplyet och samtidigt försöka undvika att inte bli blöt :S Jag lyckades nästan iaf :P

Sen i skolan höll emil på att bryta av mig fingrarna :S

Och jag höll på att somna under filmen vi  kollade på idag på inriktningen :S


Skitdag helt enkelt!!!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback