R.I.P


När jag kom hem från skolan idag så det första min brorsa säger är att Crilles bil är skrotad, då tänker jag shit har han krockat, men sen säger min brorsa att Crilles gammla BMW är skrotad och står på kungsåraskroten. lite sorgligt faktiskt inte för att det hade gått men jag skulle jätte gärna velat ha den bilen, och så mycket tid crille la ner på den billen innan den såldes. R.I.P hoppas du får ett bra liv i himlen BBL 916 ;(

Japp idag har vi tagit skolfoto. Jag fattar nu varför bolaget heter Express-foto när vi skulle ta klassfotot så var det ganska bra hur man skulle stå och så vidare, sennär det var dags för enskilda så var det Sitt klick, klick klart han sa inte hur man skulle sitta så vi får väl se hur det här fotot blir :S Min bästa skolfot är nog från ettan på kopparlunden.

Idag har jag och Sandra bara redigerat musikvideon och även börjat på bloopersfilmen :) Jag längtar tills allt är klart :D Hoppas att Sirre kan fixa den där grejen som vi pratat om bara :) skulle vara grymt kul och häftigt :D



Jag känner att jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om min dag men när jag försöker så är det bara tomt i mitt huvud och jag får inte fram ett ord.
Jag vet inte hur jag ska beskriva min känsla men jag ska försöka ni får fråga något om det är något som är oklart. Jag ska ju ev flytta när jag slutat skolan, men när en person säger Åhh jag var ner på stan idag och jag såg den, den, den, den, den och den som jag kännde förut. När jag får höra det där så känns det inte så lockande att flytta till den staden då jag inte kommer känna mer än 2 pers, det känns som en slags avundsjuka att jag inte kan säga att jag sett massa människor på stan, eftersom jag inte känner några. Så som jag känner just nu vill jag absolut inte flytta dit utan kan gott och väl bo kvar i mitt lillarum ett bra tag till, det känns inte alls lockande att flytta idag. Nu tänker säkert alla : Ja men du kommer ju få vänner där också! Ja men HUR?????? Jag kommer inte gå i skolan, möjligtvis med jobbet men man kanske vil ha vänner som man inte jobbar med också.......Åhhhhhhhhhhh varför kan inta jag få vara 5 år och inte behöva bry mig om något? inte ens behöva bry sig om skolan.......åhhhhhhh 


M ♥
 

Kommentarer
Postat av: Zylvania

Börja i nån förening och så. Typ nån idrott. Det brukar vara ett säkert kort. På fester och liknade lär du också känna nytt folk (Y)

2008-09-19 @ 16:44:14
URL: http://zylvania.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback