Sex and the city

Sitter och tittar på Sex and the City jag har köpt min älskade box :D eller rättaresagt fått den med tanke på att jag fick pengar av Crille i födelsedagspresent och med dem köpte jag boxen.

Idag spelade vi in lite till musikvideon jag hoppas att det gick bra efter att jag och min syrra gick där ifrån för att vi skulle ut till stallet.

Väl ut i stallet så gjorde jag iordning Durbin och red iväg. Jag tänkte ringa Crille så jag tog fram mobilen och bläddrade i samtalslistan och ringde Crille, det gick fyra signaler och då hör jag någon säga Ahh det är Viktor, jag fattade först ingenting jag tänkte jaha det är väl nån kompis till Crille i Gävle, men sen hörde jag ju att det var Viktor från bandet total :P jag blev mycket chockad och tyckte situationen var mycket pinsam, skulle ringa pojkvänen men kom till exet :S aja

När jag kommit halvvägs så går Durbin rejält ner på knä och lägger sig ner helt :S jag får upp han och går ca 3 meter så ramlar han ihop igen men bara med frambenen den här gången :S Lite läskigt + att jag tycker att det känns som att han släpar efter ena benet när han går :S det som gör mig mest störd är att Lotta säger att han är återställd och att det bara är att rida på som vanligt, men jag tror inte att allt är som det ska med tanke på att han har snubblat jätte mycket de senaste dagarna när jag varit ute i stallet, så jag väntade mig faktist att det här skulle komma en dag :S

När ni börjar läsa detta stycke så MÅSTE ni lova mig att inte skratta :P Jag har nämligen fått RÖD karamellfärg i mitt nüber blonda hår :S ser ut som en stoppsignal på ena sidan:S Jag hoppas verkligen att det går bort när jag duschar annars måste jag ha mössa på mig imorrn och på fredag är det skolfoto och jag antar att man inte får ha mössa på sig då :S

Nej nu ska jag försöka få bort den illröda färgen i håret.

M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback