Små saker

Nu när inte Crille är hemma så är man mycket själv och kan fundera, det jag har kommit fram till är att jag blir otroligt sur på små saker som egentligen inte har någon betydelse men som är så otroligt störande. Jag känner att jag borde vara mer tacksam för saker och ting, självklart är jag tacksam och visar min uppskatning när jag får saker, men just nu tänker jag mer på vardagliga saker som jag borde uppskata mer. Ex: Crille är i Gävle idag och jag skulle hellere vilja att han var här hemma och låter lite lagom sur när han ringer, men så slog det mig när jag körde bil att jag ska vara tacksam för att det är som det är för han kommer ju hem hit tills imorrn. Jag känner att jag har feber fryser och svettas om vart annat :S Blir mycket svammel i det här inlägget känner jag.

Hoppas jag inte är sjuk tills imorrn bara :S ska ju sända radio på Kulturnatta då juuu.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback